سگ بول ماستیف خصوصیات رفتاری ظاهری: نژاد سگ بول ماستیف یک صاحب رهبر و قدرتمند نیاز دارند. تا به او یاد دهد که از از او پیروی کند. وقتی او را بیرون می برید به او اجازه دهید که قلاده را بکشد و همیشه باید بعد از صاحبش از درب خارج شود و برای حفظ و احترام به قوانین باید زمانی که با شما پیاده روی می کند در کنار شما حرکت کند، این مهمترین قانونی است که باید به سگ آموزش دهید تا همیشه از شما اطاعت کند، این آموزش ها را ازهمان  سنین کم به او یاد بدهید زیرا اگر خوب آموزش ببیند میتواند با سایر حیوانات سازگاری خوبی داشته باشد.

سگ بول ماستیف خصوصیات رفتاری ظاهری :

آموزش بول ماستیف، پانسیون لکسینگهداری از این نژاد در آپارتمان مناسب است به شرطی که فعالیت های روزانه خود را هر رورز انجام دهند. آنها داخل خانه بسیار آرام هستند به همین دلیل شما میتوانید به راحتی در منزل از آنها نگهداری کنید. یک حیاط کوچک یا تراس آپارتمان برای جنب و جوش و فعالیت های بدنی روزانه ی او کافی است. او نمی تواند دمای زیاد و گرما را تحمل کند.

آنها به پیاده روی روزانه نیاز دارند تا از این طریق هم فعالیت های روزانه خود را انجام داده باشند هم از حس غریزی خود که به مهاجرت علاقه مند هستند، پیروی کند. یادتان باشد که به یاد داده شده است که صاحب و رئیس او باید پیش از او حرکت کند هم چنین از هر ورودی که عبور میکنید باید سگ بعد از شما وارد شود.

 

میزان سازگاری نژاد بول ماستیف با کودکان و حیوانات خانگی دیگر:

این سگ ها با کودکان بسیار صبور و محافظ خوبی برای آنها هستند. اما به دلیل داشتن جثه ی بزرگشان ممکن است به طور تصادفی پای کودک را لگد کنند. اگر بچه کوچک دارید باید سگی انتخاب کنید که سن و اندازه کمی داشته باشد.

شما باید زمانی که سگ با کودکان همراه میشود بر آنها نظارت داشته باشید زیرا ممکن است به هم آسیب برسانند. به فرزند خود یاد دهید زمانی که سگ درحال آموزش دیدن است برای او غذا نبرد و به او نزدیک نشود. سگ هر چقدر هم اهلی باشد باد زمانی که با کودک همراه میشود او را ببندید. این سگ هرگز دوست ندارد تنها رها شود.آن ها به طور کلی سگ های پرخاشگری نیستند اما اگر در یک محیط باز با سگ های دیگر به خصوص سگ های کوچک هم بازی شوند ممکن است به حالت تهاجمی در آیند اما اگر آنها را به خوبی آموزش دهید میتوانند با گربه ها و حیوانات خانگی دیگر سازگاری خوبی داشته باشند.

اموزش بول ماستیف، پانسیون لکسی